Tržište rada na dohvat ruke
Ne propusti priliku, prijavi se
Vaše osobne podatke štitimo sukladno Uvjetima korištenja i politici privatnosti.
Pročitajte savjete i upute za prijavu ili nam pošaljite pitanje u Korisničkom centru.
Dodjeljuje se poslovnom subjektu koji je već ostvario potporu za samozapošljavanje, bez obzira na godinu dodjele potpore, čije su ugovorne obveze po samozapošljavanju istekle, te je dokazao da je ispunio sve obveze prema Zavodu, a ukoliko planira proširenje poslovanja. Poslovni subjekt mora imati kontinuitet poslovanja od trenutka početka rada te mora dokazati razvoj i rast poduzeća/obrta. Proširenje poslovanja može značiti otvaranje nove poslovne jedinice ili pogona, razvoj novih proizvoda ili usluga, pokretanje nove djelatnosti i sl.). Također, poslovni subjekti koji su registrirani za više djelatnosti, dužni su dostaviti dokaz o vrsti djelatnosti koju su dosad pretežito obavljali (računi, izvodi, ugovori i sl). Ukoliko podnositelj zahtjeva poslovni plan potkrijepi ugovorima, predugovorima/izjavama o poslovnoj suradnji, pismima namjere, odobrenim projektima i sl., ostvarit će prednost u postupku bodovanja. Potpora se može dodijeliti samo u slučaju novog zapošljavanja pri čemu su doprinosi za nove zaposlenike obvezna stavka troškovnika. Korisnik potpore obvezan je, prije potpisa ugovora o dodjeli potpore, dostaviti dokaz da je sklopio ugovor o radu s jednom ili dvije osobe iz evidencije nezaposlenih.
Financijska podrška korisnicima potpore za samozapošljavanje koji proširuju postojeće poslovanje
12 mjeseci
Do 100.000 kn
Iznos potpore male vrijednosti za proširenje poslovanja određuje se prema budućoj djelatnosti poslovnog subjekta, a u skladu s Nacionalnom klasifikacijom djelatnosti (NKD 2007.).
Potpora za proširenje poslovanja može se dodijeliti za dvije skupine korisnika.
Potpora za proširenje poslovanja može se dodijeliti u manjem iznosu od traženog ukoliko se radi o djelatnostima koje ne zahtijevaju visoka početna ulaganja.
Poslovni subjekt – bivši korisnik potpore za samozapošljavanje.
Potpora za samozapošljavanje ne može se odobriti za djelatnosti koje su neprihvatljive za financiranje:
Zahtjevi za dodjelu potpore zaprimaju se najkasnije do 31.10.2021., odnosno do iskorištenja sredstava.
Zahtjev se predaje putem online aplikacije na web adresi mjere.hr. Poslodavac mora imati aktivan korisnički račun na web portalu burzarada.hzz.hr.
Napomene:
Potpora za proširenje poslovanja može pojedinom poslovnom subjektu biti dodijeljena samo jednom. Ukoliko je poduzetnik većinu poslovnih aktivnosti za proširenje poslovanja poduzeo prije predaje zahtjeva te potpora nije presudna za nastavak projekta kojim proširuje svoje poslovanje, zahtjev može biti ocijenjen negativno.
Negativno mogu biti ocijenjeni i oni zahtjevi u kojima je za osobe srednje i visoke stručne spreme predviđena isplata minimalne plaće, odnosno plaće koja je ispod prosjeka za njihovu obrazovnu razinu..
Zahtjevi za dodjelu potpore se zaprimaju najkasnije do 31.10.2021.
Jednokratno, u roku 30 dana od dana potpisa ugovora, a po dostavi instrumenata osiguranja naplate (bjanko zadužnica) od strane podnositelja zahtjeva.
PRIHVATLJIVI TROŠKOVI:
NEPRIHATLJIVI TROŠKOVI:
*Napomena:
Uredba Europske komisije br. 1407/2013 isključuje potporu za nabavu vozila za cestovni prijevoz tereta poduzetnicima koji obavljaju cestovni prijevoz tereta za najamninu ili naknadu. U skladu s time, potporu je moguće odobriti za djelatnost cestovnog prijevoza robe, ali ne i za kupnju teretnih motornih vozila.
DOKAZI O PLAĆENIM TROŠKOVIMA S OBZIROM NA VRSTU TROŠKA (dostavljaju se uz Izvješće o namjenskom utrošku potpore male vrijednosti u svrhu samozapošljavanja i uz Izvješće o namjenskom utrošku potpore male vrijednosti u svrhu proširenja poslovanja):
Korisnici potpore koji plaćaju doprinose prema rješenju Porezne uprave, odnosno prema važećim propisima o podmirivanju obveze doprinosa, iste mogu platiti unaprijed za više mjeseci. Početkom podmirivanja obveze smatra se datum utvrđivanja obveze za uplatu koju određuje Porezna uprava.
*ili drugi dokument jednake dokazne vrijednosti vezan uz poslovni račun Korisnika/ce potpore
NAPOMENA:
Svi troškovi moraju biti plaćeni transakcijski (putem računa poslovnog subjekta) i vidljivi na izvodima s poslovnog računa. Troškovi plaćeni gotovinom, izuzev troškova registracije poslovnog subjekta, neće se smatrati prihvatljivima. Iznosi računa priznaju se s uključenim PDV-om poslovnim subjektima koji nisu u sustavu PDV-a.
Svaki trošak nastao putem kreditnih kartica uz obročnu otplatu, bez obzira radi li se o privatnoj ili poslovnoj kartici, neće se priznavati.
Troškovi koji nastanu prije registracije poslovnog subjekta, kao i troškovi koji nastanu u vremenskom periodu nakon isteka ugovorne obveze sa Zavodom, smatrat će se neprihvatljivim troškovima.
HZZ može od korisnika potpore zatražiti i dodatnu dokumentaciju u svrhu kontrole izvršenja ugovornih obveza te ukoliko iz dostavljene dokumentacije nije moguće utvrditi namjensko trošenje sredstava. To može biti financijska i ostala dokumentacija te potvrde koje izdaje Porezna uprava.
Opći uvjeti, važeći za sve mjere aktivne politike zapošljavanja u 2021. godini nalaze se ovdje.
Zapošljavanje osoba sufinanciranjem troška plaće poslodavcima
Informacije i prijava...Stjecanje kompetencija za novo zapošljavanje ili zadržavanje radnog mjesta
Informacije i prijava...