Tržište rada na dohvat ruke.
Primajte naš newsletter
Vaše osobne podatke štitimo sukladno Uvjetima korištenja i politici privatnosti.
Izmjena: 26. siječanj 2022.
Pročitajte savjete i upute za prijavu ili pošaljite pitanje u naš Korisnički centar.
Dodjeljuje se nezaposlenim osobama za pokrivanje troškova za osnivanje i započinjanje poslovanja poslovnog subjekta u sljedećim organizacijskim oblicima - obrt, trgovačko društvo, samostalna djelatnost i ustanova.
Potpora se može dodijeliti i za više nezaposlenih osoba ako će one zajednički osnovati i započeti s poslovanjem novog poslovnog subjekta, odnosno nastaviti s poslovanjem postojećeg poslovnog subjekta kojeg su preuzeli.
Financijska podrška nezaposlenim osobama koje odluče pokrenuti vlastiti posao.
Nezaposlene osobe prijavljene u evidenciju nezaposlenih osoba koju vodi Hrvatski zavod za zapošljavanje (dalje u tekstu: Zavod).
24 mjeseca
Do 120.000 kn
Iznos potpore male vrijednosti za samozapošljavanje određuje se prema budućoj djelatnosti poslovnog subjekta, a u skladu s Nacionalnom klasifikacijom djelatnosti (NKD 2007.).
Potpora za samozapošljavanje može se dodijeliti za dvije skupine korisnika.
Navedeni iznosi predstavljaju najveći mogući iznos potpore koji se može dodijeliti sukladno registriranim djelatnostima, dok će se konačna visina dodijeljene potpore za samozapošljavanje odrediti temeljem procjene opravdanosti početnog ulaganja sukladno iskazanim potrebama u dostavljenom poslovnom planu i troškovniku, koji je sastavni dio poslovnog plana.
Potpora za samozapošljavanje ne može se dodijeliti za djelatnosti koje pripadaju u sljedeća područja razvrstana po NKD-u, a koje su neprihvatljive za financiranje:
Potpora za samozapošljavanje dodjeljuje se primjenom:
Fiksni iznos potpore je unaprijed određen za inicijalne troškove registracije poslovnog subjekta, troškove rada jedne zaposlene osobe na puno radno vrijeme te uobičajene tekuće troškove za prvih nekoliko mjeseci poslovanja (trošak knjigovodstva, zakup poslovnog prostora, obvezne članarine, administrativni troškovi i troškovi sitnog inventara, troškovi izrade mrežne stranice i oglašavanja i slično).
Fiksni iznos potpore dodjeljuje se u visini od 40.000 kn za registraciju obrta s paušalnim oporezivanjem, te u visini od 55.000 kn za registraciju ostalih organizacijskih oblika poslovnih subjekata (dohodovni obrt, trgovačko društvo, samostalna djelatnost i ustanova), bez potrebe pravdanja navedenih iznosa u troškovniku koji je sastavni dio poslovnog plana.
Varijabilni iznosi razlikuju se ovisno o registriranoj djelatnosti za koju se dodjeljuje potpora, a prihvatljivi troškovi mogu se razvrstati u 5 kategorija:
Prihvatljiv trošak je i PDV iskazan na računima, a za koji se ne može tražiti povrat prema propisima o PDV-u.
Sve ostale vrste troškova nisu prihvatljive za financiranje kroz varijabilni iznos potpore.
Naknadne izmjene troškovnika nakon potpisa ugovora o dodjeli potpore nisu prihvatljive.
Navedeni prihvatljivi troškovi moraju:
Zavod u svrhu utvrđivanja osnovanosti stavki iz troškovnika može od podnositelja zahtjeva zatražiti dodatnu dokumentaciju (npr. dokaze o istraživanju tržišta i sl.).
* Napomena:
Uredba Europske komisije br. 1407/2013 isključuje potporu za nabavu vozila za cestovni prijevoz tereta poduzetnicima koji obavljaju cestovni prijevoz tereta za najamninu ili naknadu. U skladu s time, potporu je moguće odobriti za djelatnost cestovnog prijevoza robe, ali ne i za kupnju teretnih motornih vozila.
Dostavljaju se uz Izvješće o namjenskom utrošku potpore male vrijednosti u svrhu samozapošljavanja:
Za svu vrstu opreme i vozila potrebno je dostaviti i FOTODOKUMENTACIJU koja se sastoji od fotografija sufinancirane opreme/vozila u boji ili od fotografija u digitalnom obliku. Opremu koja je sufinancirana u iznosu većem od 10.000 kn potrebno je fotografirati na način da je vidljiva informativna ploča ili naljepnica.
Za dokazivanje utroška fiksnog iznosa potpore nije potrebno dostavljati dokaznu dokumentaciju.
*ili drugi dokument jednake dokazne vrijednosti vezan uz poslovni račun korisnika/ce potpore
DOKAZI O OSTVARENOM PROMETU U IZNOSU 50% IZNOSA POTPORE U 24 MJESECA
Obveznici poreza na dohodak koji porez plaćaju temeljem podataka iz poslovnih knjiga::
Obveznici poreza na dohodak koji porez plaćaju paušalno:
Obveznici poreza na dobit:
NAPOMENE:
Svi troškovi moraju biti plaćeni transakcijski (putem računa poslovnog subjekta) i vidljivi na izvodima s poslovnog računa. Troškovi plaćeni gotovinom neće se smatrati prihvatljivima. Prihvatljiv trošak je i PDV iskazan na računima, a za koji se ne može tražiti povrat prema propisima o PDV-u.
1) Uključuje i potpore za samozapošljavanje dodijeljene od bilo kojeg tijela javne vlasti.; 2) Pod članom obitelji smatraju se srodnici po krvi u pravoj liniji do bilo kojeg stupnja, a u pobočnoj liniji do trećeg stupnja zaključno, bračni drug ili srodnici po tazbini do drugog stupnja zaključno i onda kad je brak prestao te skrbnici ili štićenici, usvojitelji ili usvojenici.
Zahtjevi za dodjelu potpore zaprimaju se najkasnije do 31.10.2022.godine, odnosno do utroška osiguranih sredstava.
UDRUŽIVANJE KORISNIKA POTPORE ZA SAMOZAPOŠLJAVANJE
Ako više nezaposlenih osoba zajednički osnuju i započnu s poslovanjem novog poslovnog subjekta, odnosno nastave s poslovanjem poslovnog subjekta kojeg su preuzeli, na utvrđeni iznos potpore dodijelit će se dodatni fiksni iznos od 30.000 kn1. U slučaju da se više osoba udružuje u poslovni subjekt, potpora se može odobriti samo za dvije nezaposlene osobe prijavljene u evidenciju nezaposlenih osoba koju vodi Zavod.
Iznosi potpora za udruživanje u poslovne subjekte:
Napomena:
Udruživanje korisnika potpore za samozapošljavanje ne mogu koristiti korisnici potpore za samozapošljavanje - zeleno/digitalno.
1) U slučaju osnivanja j.d.o.o. nije moguće udruživanje uz potporu za samozapošljavanje temeljem ograničenja propisanih Zakonom o trgovačkim društvima.
Svaki zahtjev se ocjenjuje po principu bodovanja temeljem objektivnih kriterija kojima su pridruženi unaprijed određeni rasponi bodova. Najveći broj bodova koje je moguće ostvariti je 100, dok je bodovni prag za pozitivnu ocjenu zahtjeva postavljen na 65 bodova.
KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE ZAHTJEVA SU SLIJEDEĆI:
Radno iskustvo u djelatnosti u kojoj se osoba želi samozaposliti – najviše 15 bodova
U obzir se može uzeti svako radno iskustvo koje je povezano s budućom djelatnošću u kojoj se osoba želi samozaposliti, ukoliko podnositelj zahtjeva može pisanim putem dokazati da se bavio određenim poslom. Ukoliko je radno iskustvo nedokazivo, neće se uzimati u obzir prilikom ocjene zahtjeva. Također, potvrde o volontiranju kod poslodavaca iz privatnog sektora koji su osnovani s ciljem stjecanja dobiti, a koje nisu u skladu sa Zakonom o volonterstvu (NN 22/13), nisu prihvatljive.
R.br. | Radno iskustvo u djelatnosti u kojoj se osoba želi samozaposliti | 15 bodova |
1. |
osoba nema nikakvo radno iskustvo | 0 |
osoba ima radno iskustvo, ali ne u djelatnosti u kojoj se želi samozaposliti | 5 | |
osoba ima radno iskustvo u djelatnosti u kojoj se želi samozaposliti, ali kraće od 2 godine | 10 | |
osoba ima više od 2 godine radnog iskustva u djelatnosti u kojoj se želi samozaposliti | 15 |
Obrazovanje ili dodatne edukacije u djelatnosti u kojoj se osoba želi samozaposliti - najviše 10 bodova
Obrazovanje podnositelja zahtjeva kao budućeg poduzetnika može biti jedan od čimbenika koji će dati značajne bodove ocjeni zahtjeva za samozapošljavanje, jer dokazuje ulaganje podnositelja zahtjeva u vlastito znanje i vještine. U obzir je potrebno uzeti formalno obrazovanje kroz stečenu kvalifikaciju, kao i dodatna neformalna obrazovanja koja su dokaziva potvrdama i uvjerenjima.
R.br. | Obrazovanje ili dodatne edukacije u djelatnosti u kojoj se osoba želi samozaposliti | 10 bodova |
2. |
osoba nema obrazovanje niti dodatne edukacije povezane s djelatnošću | 0 |
osoba ima obrazovanje ili dodatne edukacije, ali ne usko srodne s djelatnošću | 5 | |
osoba ima obrazovanje ili dodatne edukacije povezane s djelatnošću | 10 |
Prvo poduzetničko iskustvo - najviše 5 bodova
Prednost se daje osobama koje se po prvi put samozapošljavaju, dok se osobama s prethodnim poduzetničkim iskustvom unatrag više od 12 mjeseci od dana podnošenja zahtjeva dodjeljuje 0 bodova.
R.br. | Prvo poduzetničko iskustvo | 5 bodova |
3. |
osoba već ima prethodno poduzetničko iskustvo | 0 |
osobi će ovo biti prvo poduzetničko iskustvo | 5 |
Pripremne radionice/savjetovanja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje - najviše 10 bodova
Aktivnosti informiranja o samozapošljavanju nisu obavezne za podnositelje zahtjeva za samozapošljavanje, no dodatni bodovi dodijelit će se onim osobama koje će na njima sudjelovati.
R.br. | Pripremne radionice Hrvatskog zavoda za zapošljavanje za ulazak u poduzetništvo | 10 bodova |
4. |
Korisnik nije sudjelovao u radionici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje | 0 |
Korisnik je sudjelovao u radionici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje | 10 |
Popunjenost poslovnog plana s priloženim ponudama/predračunima uz troškovnik - najviše 15 bodova
Poslovni plan predstavlja dokument na temelju kojeg se potpora odobrava. Stoga se u ocjeni zahtjeva uzima u obzir popunjenost i razumljivost poslovnog plana kao jedan od čimbenika koji može ukazati na razumijevanje funkcioniranja budućeg poslovnog subjekta. Također, za kupovinu strojeva, opreme, tehnike, edukacije i sl. poželjno je da se uz zahtjev prilože ponude/predračuni kako bi se vidjelo da su podnositelji zahtjeva kao potencijalni poduzetnici istražili tržište i tržišne ponude.
R.br. | Popunjenost i sadržaj poslovnog plana sa priloženim ponudama uz troškovnik | 15 bodova |
5. |
Poslovni plan popunjen s nužnim stavkama bez dodatnih obrazloženja, ponuda i pisama namjere | 0 |
Poslovni plan popunjen s nužnim stavkama, dostavljene ponude i pisma namjere | 5 | |
Poslovni plan u cijelosti popunjen, dostavljene ponude i pisma namjere | 10 | |
Poslovni plan u cijelosti popunjen, poduzetnička ideja razumljivo i detaljno razrađena, dostavljene ponude i pisma namjere | 15 |
Indeks razvijenosti jedinice lokalne samouprave u kojoj se poslovni subjekt osniva - najviše 10 bodova
Sukladno Odluci o razvrstavanju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave prema stupnju razvijenosti (NN 132/2017), veći broj bodova dodjeljivat će se onim zahtjevima u kojima je navedeno da će sjedište budućeg poslovnog subjekta biti registrirano u jednoj od jedinica lokalne samouprave (JLS) koje spadaju u skupine od I. do VI.
R.br. | Indeks razvijenosti jedinice lokalne samouprave u kojoj se poslovni subjekt osniva | 10 bodova |
6. |
Sjedište poslovnog subjekta je na području JLS-a koje pripada VII. i VIII. skupini | 0 |
Sjedište poslovnog subjekta je na području JLS-a koje pripada V. i VI. Skupini | 5 | |
Sjedište poslovnog subjekta je na području JLS-a koje pripada I. – IV. Skupini | 10 |
Procjena prihoda i troškova- najviše 15 bodova
Svrha izrade poslovnog plana je ocjena poduzetničkog projekta koji je još u fazi razrade ideje od strane samog podnositelja zahtjeva kao budućeg poduzetnika. Jedan od pokazatelja uspješnosti projekta je i procjena buduće neto dobiti ili dohotka koja čini razliku između prihoda i rashoda umanjenih za propisani porez. Budući da se u nekim poslovnim planovima taj omjer prihoda i rashoda prikazuje nerazmjernim ili je procjena prihoda neutemeljeno visoka, upitna je time i realna procjena godišnje dobiti. S obzirom da se potpora dodjeljuje za dvije godine poslovanja, od podnositelja zahtjeva kao budućeg poduzetnika se očekuje dvogodišnja procjena njegovih prihoda i rashoda.
R.br. | Procjena prihoda i rashoda | 15 bodova |
7. |
Nerealno procijenjeni prihodi/rashodi | 0 |
Djelomično realno procijenjeni prihodi/rashodi | 8 | |
Realno procijenjeni prihodi/rashodi | 15 |
Dodatne prednosti i nedostatci poslovnog plana (održivost i konkurentnost) - najviše 10 bodova
Dodatni bodovi se mogu dati onim zahtjevima koji imaju elemente „održivosti“ i „konkurentnosti“ s obzirom na lokalno tržište na kojem bi se djelatnost obavljala. Pod „održivosti“ se smatra da je poslovni plan dobro razrađen te da podnositelj zahtjeva kao budući poduzetnik ima jasnu viziju razvoja poslovanja. „Konkurentnost“ se odnosi na dobro razrađen dio poslovnog plana koji se tiče procjene omjera kvalitete i cijene nekog proizvoda/usluge te načina na koji će se podnositelj zahtjeva kao budući poduzetnik predstaviti tržištu. Također, važno je i je li za poduzetnički poduhvat predviđeno dodatno ulaganje od strane samog podnositelja zahtjeva kao poduzetnika ili nekog drugog izvora financiranja. Ocjene za ove elemente daju se na temelju sveobuhvatne procjene savjetnika s obzirom na kvalitetu poslovnog plana i osobina nezaposlene osobe – podnositelja zahtjeva kao budućeg poduzetnika.
R.br. | Dodatne prednosti i nedostatci poslovnog plana (održivost i konkurentnost) | 10 bodova |
8. |
Nejasno predstavljena poduzetnička ideja koja je bazirana isključivo na sredstvima potpore za samozapošljavanje | 0 |
Definirane prednosti i slabosti u odnosu na konkurenciju na tržištu, te navedeni drugi izvori financiranja | 5 | |
Definirane prednosti i slabosti, te prilike i prijetnje u odnosu na konkurenciju na tržištu, te navedeni drugi izvori financiranja | 10 |
Inovativnost projekta - najviše 5 bodova
„Inovativnost“ pretpostavlja novu vrstu djelatnosti koja nije dovoljno zastupljena na nekom području ili obavljanje već postojećih djelatnosti na nov način kroz uvođenje novog/inovativnog proizvoda/tehničko-tehnološkog procesa.
R.br. | Inovativnost projekta | 5 bodova |
9. |
Projektom se ne uvodi novi/inovativni proizvod/tehničko-tehnološki proces. | 0 |
Projektom se uvodi novi/inovativni proizvod/tehničko-tehnološki proces | 5 |
Ulaganje u nedostajuće djelatnosti - najviše 5 bodova
Pod pojmom „nedostajuće djelatnosti“ pretpostavlja se da na određenom lokalnom tržištu postoji svojevrstan nedostatak poslovnih subjekata koji obavljaju određene djelatnosti. Za ovu vrstu podataka područne službe i uredi Zavoda mogu koristiti preporuke za upisnu politiku u srednje škole.
R.br. | Ulaganje u nedostajuće djelatnosti | 5 bodova |
10. |
Lokalno tržište zasićeno djelatnostima za koje se traži potpora | 0 |
Ulaganje u nedostajuće djelatnosti na lokalnom tržištu | 5 |
Napomena: Hrvatski zavod za zapošljavanje će osigurati redovito održavanje radionica za samozapošljavanje i/ili individualnog savjetovanja.
U slučaju nepoštivanja navedenih obveza, podnositelj zahtjeva kao korisnik potpore mora:
U svrhu utvrđivanja osnovanosti zahtjeva za dodjelu potpore, kada iz dostavljene dokumentacije nije vidljiva osnovanost zahtjeva, Zavod može zatražiti i drugu dokumentaciju od podnositelja zahtjeva, kao i provjeriti istinitost i točnost podataka u dostavljenoj dokumentaciji. Također, Zavod zadržava pravo naknadne provjere i revizije predmetnog zahtjeva i pripadajuće dokumentacije, isplate sredstava i postupanja prema provedenoj reviziji.
5) Zavod povjerava uvidom u sustav evidencije HZMO te nadležnog registra, odnosno tijela (npr. sudski registar, obrtnička komora, nadležno ministarstvo); 6) Potvrda Porezne uprave o obvezama po osnovi poreza i doprinosa iz koje mora proizlaziti da korisnik potpore nema dospjelih, a nepodmirenih obveza po osnovi poreza i doprinosa, odnosno da su eventualno postojeće obveze regulirane sklopljenim Upravnim ugovorom s Poreznom upravom. Isto se dokazuje na način da će Zavod u suradnji s nadležnim tijelima uspostavi elektronsku razmjenu.
HZZ organizira besplatne radionice za samozapošljavanje za sve zainteresirane korisnike. Radionice su neobavezne, ali donose dodatne bodove kod ocjene zahtjeva. Da bi se bodovi mogli dodijeliti, na radionici je potrebno sudjelovati prije predaje zahtjeva za dodjelu potpore.
Pogledajte raspored radionica ovdje i prijavite se.
Jednokratno, na račun poslovnog subjekta, u roku od 30 dana od dana potpisa ugovora o dodjeli potpore7, a pod uvjetom dostave instrumenata osiguranja naplate (bjanko zadužnica) i rješenja nadležnog registra, odnosno tijela (npr., sudski registar, obrtnička komora, nadležno ministarstvo) o upisu poslovnog subjekta od strane podnositelja zahtjeva.
7) Ugovor o dodjeli potpore potpisuju Zavod i poslovni subjekt te podnositelj zahtjeva u svojstvu jamca za ispunjenje obveza iz Ugovora.
8) Jamac platac mora biti državljanin RH s prebivalištem u RH.
Ako su, uz podnositelje zahtjeva koji koriste sredstva za samozapošljavanje, osnivači trgovačkog društva i druge osobe, podnositelji zahtjeva moraju imati većinski udio u poslovnom subjektu i voditi poslove te zastupati poslovni subjekt.
Ako je uz podnositelja zahtjeva koji koristi sredstva za samozapošljavanje suosnivač obrta druga fizička osoba, korisnici sredstava moraju osnovati zajednički obrt.
Ako je podnositelj zahtjeva osoba čiji su privatni računi blokirani, odnosno koja u očevidniku redoslijeda osnova za plaćanje ima registrirane neizvršene osnove za plaćanje, a namjerava osnovati, odnosno registrirati trgovačko društvo ili drugu pravnu osobu, potpora se može isplatiti isključivo dostavi li se bjanko zadužnica izdavatelj koje je trgovačko društvo, a jamci platci podnositelj zahtjeva i još jedna fizička osoba. Potpora se neće dodijeliti ako podnositelj zahtjeva traži potporu i namjerava osnovati, odnosno registrirati trgovačko društvo, a privatni računi su mu blokirani, odnosno u očevidniku redoslijeda osnova za plaćanje ima registrirane neizvršene osnove za plaćanje u iznosu koji prelazi 20% iznosa tražene potpore.
Korisnici potpore za samozapošljavanje kojima je ista isplaćena u 2022. godini ne mogu biti korisnici potpora za očuvanje radnih mjesta.
Javni poziv, poslovni plan i obrada zahtjeva nakon zaprimanja.
Zahtjev se predaje putem online aplikacije na web adresi mjere.hr. Preduvjet za podnošenje zahtjeva je prijava putem NIAS sustava e-građani.
Dokumentacija koju nezaposlena osoba dostavlja uz prijavu:
Dokumentacija/podaci koje će Zavod pribaviti razmjenom s nadležnim tijelima:
Za osobe koje su ranije obavljale djelatnost putem registriranog obrta, trgovačkog društva ili slobodne djelatnosti:
Za podnositelja zahtjeva koji preuzima postojeći poslovni subjekt:
NAPOMENA: Ukoliko Zavod u suradnji s nadležnim tijelima ne uspostavi elektronsku razmjenu za neki od gore navedenih dokumenata, pisano će obavijestiti podnositelje zahtjeva o daljnjim aktivnostima.
9) Ako Zavod pribavi Potvrdu s naznakom postojanja bilo kakvog dugovanja, pozvat će podnositelja zahtjeva da, najkasnije u roku od tri radna dana od dana zaprimanja takvog poziva, Zavodu dostavi urednu Potvrdu o nepostojanju dospjelih, a nepodmirenih obveza po osnovi poreza i doprinosa. Ako podnositelj zahtjeva ne postupi sukladno takvom pozivu, Zavod će postupiti prema pribavljenoj Potvrdi.; 10) Ako Zavod pribavi Potvrdu s naznakom postojanja bilo kakvog dugovanja, pozvat će podnositelja zahtjeva da, najkasnije u roku od tri radna dana od dana zaprimanja takvog poziva, Zavodu dostavi urednu Potvrdu o nepostojanju dospjelih, a nepodmirenih obveza po osnovi poreza i doprinosa. Ako podnositelj zahtjeva ne postupi sukladno takvom pozivu, Zavod će postupiti prema pribavljenoj Potvrdi.
Informacije o načinu podnošenja zahtjeva te o potrebnim radnjama za isto možete pronaći ovdje.
Potreban vam je korisnički račun na servisu Microsoft Teams.
Također, vaše računalo mora imati funkcionalni zvuk (zvučnike za slušanje i mikrofon za sudjelovanje u radionici). Ako nemate takvo računalo, preporučujemo korištenje mobilnog uređaja jer oni svi imaju potrebnu zvučnu podršku.
NAPOMENA: HZZ ne može pružati tehničku pomoć za korištenje Microsoft Teams servisa/aplikacije ili za eventualne probleme koje možete imati kod sudjelovanja na on-line radionici (npr. nedostatak zvuka, nemogućnost razgovora sa savjetnikom putem mikrofona). Molimo istestirajte prije početka radionice vaše računalo/mobilni uređaj je li osposobljen za sudjelovanje na on-line radionicama s podrškom za zvuk. Zatražite pomoć osobe s iskustvom ako sami ne možete savladati tehničke izazove. Hvala na razumijevanju.
Predlošci više nisu potrebni. Podaci se unose izravno u obrazac on-line predaje zahtjeva.
Da, pročitajte detalje ovdje.
Indeks razvijenosti je pokazatelj, iskazan vrijednošću od I do VI, defira područja Republike Hrvatske po stupnju gospodarske razvijenosti i precizno je opisano u Odluci o razvrstavanju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave prema stupnju razvijenosti objavljenoj u NN 132/2017.
Veći broj bodova dodjeljivat će se onim zahtjevima u kojima je navedeno da će sjedište budućeg poslovnog subjekta biti registrirano u jednoj od jedinica lokalne samouprave (JLS) koje spadaju u skupine od I. do VI.
Upute za primjenu naljepnice i PDF za preuzimanje (priprema za tisak) dostupni su ovdje.
Za otvaranje nove poslovne jedinice ili pogona, razvoj novih proizvoda ili usluga, pokretanje nove djelatnosti...
Više...Za korisnike potpore Samozapošljavanja koji su se preselili u područje indeksa razvijenosti I, II, III ili IV
Više...Za povratnike u RH koji su pokrenuli poslovanje s potporom Samozapošljavanja
Više...U nekoliko klikova i uz niske troškove u svega nekoliko dana, iz vlastitog doma, bez potrebe za odlaskom u institucije i bez dokumentacije u papirnom obliku!
Više...