Zahtjev poslan na obradu vidljiv je u jahaču “Predani zahtjevi” na potpisu Moji zahtjevi.
Upoznajte proces predaje zahtjeva i ispunjavanja obveza
Korak 1: Proučite uvjete i pripremite dokumentaciju
Ključni dokument s informacijama tko može koristiti određenu potporu, koje kriterije mora zadovoljiti i koju dokumentaciju mora priložiti u zahtjevu opisan je na stranici svake pojedine mjere u izborniku Katalog mjera.
Taj tekst je dio provedbene dokumentacije i predstavlja službene, javno dostupne, kriterije i procedure kako se ocjenjuju zaprimljeni zahtjevi i dodjeljuje pozitivna ili negativna ocjena. Također, pročitajte Opće uvjete koji na jednom mjestu objašnjavaju obveze i prava korisnika potpora.
Prije prijave za odabranu mjeru, proučite detaljno provedbenu dokumentaciju i pripremite se za slanje on-line zahtjeva. Na taj način ćete brže i bez grešaka ispuniti zahtjev i povećati mogućnost za dobivanje potpore.
Za svaku mjeru dostupan je PDF format opisa mjere koji možete preuzeti pritiskom na gumb "Provedbeni dokument (PDF)".
NAPOMENA: Predlošci obrazaca koji su se prethodnih godina koristili sada su dio on-line zahtjeva (npr. poslovni plan za mjeru samozapošljavanje ispunjavate unutar on-line zahtjeva) te nisu dostupni za preuzimanje u PDF-u.

Proučite sekciju provedbenog dokumenta naslovljenu "Dokumenti s drugih izvora koje trebate priložiti" - sadrži popis dokumenata koje morate pribaviti iz drugih izvora te ih učitati kao prilog uz zahtjev. Ako dokumentacija nije dostupna u digitalnom obliku, skenirajte ispisani dokument i spremite ga u PDF obliku za učitavanje uz obrazac.

Korak 2: Pripremite korisnički račun (e-Građani ili HZZ korisnički račun za poslodavce
Za predaju zahtjeva putem Moji zahtjevi on-line aplikacije morate se prijaviti u našu aplikaciju.
- fizičke osobe koriste sustav e-Građani za autentikaciju i prijavu
- poslodavci moraju koristiti HZZ korisnički račun za poslodavce (kojim se prijavljuju na Burzu rada za predaju oglasa za radna mjesta)
Kako koristiti e-Građani sustav za prijavu
Svi građani Republike Hrvatske mogu postati korisnici e-Građani sustava. Najjednostavniji način je aktiviranje e-Građani usluge uz pomoć tokena banke u kojoj imate račun.Za prijavu u Moji zahtjevi aplikaciju dovoljno je koristi token banke za autentikaciju putem e-Građani sustava (razina 3).
Ako vas zanima više o e-Građani sustavu prijave (NIAS) putem elektroničke osobne iskaznice (za razinu 4 koja dozvoljava usluge koje zahtjevaju digitalni potpis), pogledajte ovdje.
Ako niste korisnik e-Građani sustava, kako aktivirate uslugu prvi puta?
Slijedite ove upute:
- pokrenite izradu Osobnog korisničkog pretinica i kliknite gumb “DOZVOLI” za nastavak procesa
- s ekrana “Lista vjerodajnica” pronađite vašu banku i kliknite na link Prijava (primjer HPB)
- na token uređaju (fizičkom ili u mobilnoj aplikaciji banke s generatorom tokena u sebi) napravite jednokratni token i u ekran unesite tražene podatke: serijski broj tokena i jednokratni token
Gotovo! Aktivirali ste e-Građani uslugu. Prijavite se u Moji zahtjevi aplikaciju odabirom mjere za koju želite poslati zahtjev.
Ako koristite usluge e-Građani za druge javne e-servise (npr. Osobni korisnički pretinac), kako se prijavljujete u Moji zahtjevi aplikaciju?
Slijedite upute:
- iz izbornika Moji zahtjevi odaberite link Predaja novih zahtjeva
- Na stranici pregleda mjera na koje možete prijaviti za on-line predaju zahtjeva, kliknite na gumb “Prijava” uz mjeru za koju se prijavljujete:
- Dozvolite aplikaciji Burza rada pristup vašem e-Građani profilu
- s ekrana “Lista vjerodajnica” pronađite vašu banku i kliknite na link Prijava (primjer HPB)
- na token uređaju (fizičkom ili u mobilnoj aplikaciji banke s generatorom tokena) napravite jednokratni token i u ekran unesite tražene podatke: serijski broj tokena i jednokratni token
Kako koristiti HZZ korisnički račun za poslodavce
Svi poslodavci mogu izraditi HZZ korisnički račun za pristup Burzi rada (i drugim HZZ usugama). AKo ste objavljivali oglas za radna mjesta na burzarada.hzz.hr onda već imate korisnički račun. S tim računom prijavljujete se za predaju zahtjeva potpore kroz aplikaciju Moji zahtjevi.
Ako niste koristili HZZ uslugu Burzu rada, kako izradite korisnički račun?
Slijedite ove upute:
- pokrenite izradu korisničkog račun ovdje.
- Na osnovu OIB-a (ili MB-a) u javim registrima pravnih subjekata pronaći ćemo osnovne podatke za izradu HZZ korisničkog računa. Ispunite preostala polja
- kliknite gumb Registriraj se za izvršenje registracije
NAPOMENA: Pričekajte do 24 sata aktivaciju korisničkog račun, zbog provjera koje smo dužni napraviti prije nego napravimo vaš HZZ korisnički račun.
Kako se prijavljujete s HZZ korisničkim računom za predaju zahtjeva?
Slijedite ove upute:
- iz izbornika Moji zahtjevi odaberite link Predaja novih zahtjeva
- Na stranici pregleda mjera na koje možete prijaviti za on-line predaju zahtjeva, kliknite na gumb “Prijava” uz mjeru za koju se prijavljujete:
- Na ekranu Prijava za predaju zahtjeva unesite e-mail adresu i lozniku u polja u okviru “Poslodavci” i pritisnite gumb “Prijavite se”
Korak 3: Predajte zahtjev on-line (fizičke osobe i poslodavci)
Predaja zahtjeva kroz on-line obrazac varira od mjere do mjere, ovisno koje podatke korisnik treba unijeti u zahtjev.
Svaki obrazac ima detaljne on-screen upute uz polja gdje se unose zahtjevniji sadržaji.

Dodatno, postoji jahač Uputstva s detaljnijim opisom kako upravljati unosom, izmjenama, izradom radne skice i slanjem zahtjeva na obradu.
Dvije su važne operacije pri predaji zahtjeva:
- unos radne verzije zahtjeva - skice
- spremanje i slanje zahtjeva na obradu
Kako izrađuje radna skica zahtjeva prije nego pošaljete zahtjev na obradu?
Zahtjev ne morate popuniti odjednom, možete unijeti dio podataka, spremiti unos i nastaviti drugom prilikom.
Kliknite na gumb SPREMI na dnu obrasca za spremanje unosa, bez slanja zahtjeva na obradu.
Poruka potvrđuje da je radna skica zahtjeva spremljena.
Nakon toga kliknite na navigacijski link Moji zahtjevi za pregled ostalih zahtjeva. U jahaču Zahtjevi u izradi vidjeti će te upravo spremljenu radnu skicu zahtjeva.
Kliknite na naziv zahtjeva za otvaranje zahtjeva na kojemu želite nastaviti raditi.
Kliknite jahač Detalji za informacije u kojem je statusu predani zahtjev. Također, ovdje možete saznati razlog odbijanja predanog zahtjeva, uključujući i informaciju da nadopunite zahtjev kako bi se završila obrada.
Kako se šalje zahtjev na obradu?
Nakon što se uvjerite je zahtjev popunjen sa svim podacima kliknite na gumb “Pošalji” za slanje zahtjeva na obradu.
U slučaju da nisu ispunjena obvezna polja, pojaviti će se upozorenje. Morate unijeti obavezna polja.
Zašto moram nadopuniti zahtjev koji sam poslao na obradu sa svim traženim podacima?
Zahtjevi zaprimljeni na doradu, iako sadrže sve točne podatke, moguće da nisu ispunjeni ispravno ili dovoljno detaljno. Savjetnik će u tom slučaju vratiti zahtjev na doradu uz napomenu što treba ispraviti. Vaš zahtjev je i dalje u procesu ocjenjivanja, ako ispravite nedostatke neće biti odbijen zbog nepotpunih podataka.
Zahtjev kojega trebate nadopuniti vidljiv je u jahaču “Vraćeni zahtjevi na doradu”, na popisu Moji zahtjevi.
Korak 4: Izvršavajte ugovorne obveze tijekom korištenja potpore dopunama izvornog zahtjeva
Za određene mjere, tijekom korištenja potpore morate dopunjavati izvorni zahtjev dokaznom dokumentacijom, kako je opisano u provedbenom dokumentu potpore koju koristite.
Dokazna dokumentacija može biti:
- Predefinirani predložak kojega trebate ispuniti. U tom slučaju, predložak će biti dostupan za preuzimanje u opisu mjere u Katalogu mjera i kojega ispunjenog učitavate u aplikaciju Moji zahtjevi.
- On-line obrazac kojega ispunjavate u aplikaciji Moji zahtjevi.
Pratite redovito poruke u Mojim zahtjevima i ako se pojavi informacija o dokazu koji trebat predate, čim prije ispunite tu obvezu.